niedziela, 13 października 2013

Mała witrynka.

Ostatnio troszkę więcej czasu ,zmiana pracy wszystkim wyszła na dobre :)
W końcu mam więcej chwil tylko dla siebie.  
Jakiś czas temu zakupiłam witrynkę z myślą o łazience.
Teraz tak naprawdę po renowacji mam kilka dla niej miejsc, i tak po ciuchu mówiąc nie mogę się zdecydować gdzie jej będzie najlepiej :)
Oczyściłam ją całą co wymagało nie lada wyzwania!
Następnie nałożyłam  wybielająca pastę Starwax. Pasta wybiela bardzo delikatnie i pozwala uwidocznić strukturę drewna. O taki efekt właśnie mi chodziło :)) Moje małe dzieło poniżej, a już niebawem w całej okazałości zaprezentuje się skrzynka po starym zegarze.





Udanego tygodnia !
Miłego i ciepłego wieczoru.
Pozdrawiam 
Ollina



1 komentarz:

  1. No kochana nieźle ci to idzie ,super wygląda ta witrynka :)Czas na komody w salonie:)

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))