sobota, 9 marca 2013

Pasta z makreli :)))


Witajcie weekendowo :))
Od samego rana krzątałam  się  po domu tu i tam ...
W kuchennym królestwie troszkę porządziłam i małe co nieco wyczarowałam.
Makrelka w towarzystwie jajka i kiszonego ogóreczka to pasta która idzie ze mną przez całe życie.
Pamiętam kiedy byłam małym brzdącem do mojego rodzinnego domu przychodził znajomy rodziców.
Notabene na nazwisko miał Rybak :)
Pracował w wędzarni i przynosił nam pyszne pachnące jeszcze ciepłe makrelki.
Wpadał do nas dość często tak więc rybkę moja mama przyrządzała i pycha kanapeczki podawała.
Na śniadanko palce lizać ...

 

 

Przepis:
                                 * 2 średnie makrelki 
                                 * 4 jajka na twardo
                                 * 2 średnie kiszone ogóreczki
                                 * 2 średnie cebulki
                                 * 3 łyżki majonezu
                                 * pieprz
                                 * koperek lub natka pietruszki
Makrelkę obieram i razem z jajkami przepuszczam przez maszynkę do mięsa.
Ogóreczki w małą kostkę cebulę również.
Cebulkę parzę wrzątkiem i odciskam w gazie wtedy jest smaczniejsza.
wszystko łączę w jedno ciało dodając majonez, 
pieprz i pokrojony koperek lub natkę pietruszki .
Zależy co akurat mam w lodówce :)
Niebo w gębie polecam ...... 

Smacznego !


 

Udanego wypoczynku.

Pozdrawiam ciepło.

Ollina




2 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie.Ja również robię pastę z makreli w połączeniu z twarożkiem i szczypiorkiem.Zapewniam,że pyszna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z twarożkiem ciekawe połączenie :)
      Wypróbuje następnym razem :))

      Usuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))