sobota, 23 marca 2013

Wiosna ?

.................. 

I tak zasiadłam spokojnie ...

Pracowity dzień jak cały tydzień ,gniazdko wysprzątane ...

Jeszcze 7 dni i święta ... można by pomyśleć że Boże Narodzenie :)

Gdzie ta wiosna ???

Wczoraj byłam w Katowicach  ,tam nie ma  śladu zimy.Może ciepło nie było ale "0" śniegu !

 

W tygodniu zakupiłam styropianowe duże jaja , kwiatki koraliki i takie tam pierdółki do dekoracji.

Postanowiłam że sama je udekoruje.Jedno dziś wykonałam na przekór zimie hehe:)

100% WIOSENNE !

Za oknem -10* a u mnie wiosna !


Udanej i ciepłej niedzieli dla wszystkich odwiedzających :)

 

&

 &

&

******************************************************

 

1 komentarz:

  1. Witaj kochana wpadłam przez przypadek ale u Ciebie . Piękne te kule naprawdę wiosenne i radosne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))