środa, 12 grudnia 2012

Wieszaczek :)

Witajcie ! 
Poniżej kilka fotek z mojej własnoręcznej metamorfozy.
Otóż jakiś czas temu, postanowiłam że moje nowe mieszkanko,
urządzę w zupełnie innym stylu niż poprzednie.
Zakochałam się w  Shabby Chic.
U was kochane dziewczyny można czerpać pomysłów oraz inspirować się do woli.
Co prawda dopiero raczkuję,jednak chyba wyszło nie najgorzej ?
A oto przedstawiam mój stary nowy wieszak.
Spokojnej nocki Kotenieńki 
Pozdrawiam  
Ollina


 A tak prezentował się przed metamorfozą.

2 komentarze:

  1. No piękny wyszedł !jak na pierwszy raz w technice transferu to naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dzięki Katka kiedy wpadniesz ?
    Zobaczyć go na live ...

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))