niedziela, 25 listopada 2012

Babcina serwetka ... :)))

Witaj Katarina  Sis moja Kochana ....
Jak poniżej widać pięknie mnie zainspirowałaś :)
Lampionik stoi i pięknie się prezentuje.
Babcina serwetka w nowej odsłonie,szczególnie że stoi na pięknie pobielonej komódce.
Dziś w końcu ją skończyłam.
Wczoraj po powrocie od Ciebie, zabrałam się i wyczyściłam cały blacik do żywego.
Wersja pomalowana na biało zupełnie nie pasowała do całości.
Teraz jest tak jak być powinno.
Czuję że podarowałam starej wysłużonej komódce nowe życie ...
Jeszcze brakuje uchwytów...
Złapię piękne promienie słoneczne i niebawem,
prawdziwa odsłona mojej pierwszej renowacji .



Miłego tygodnia życzę wszystkim odwiedzającym :)))
Pozdrawiam Ollina.

1 komentarz:

  1. No piękna i te zdjęcia Twoje cudo !Czekam na te komódkę i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))