sobota, 28 czerwca 2014

Zmiany i przemiany :)

Ostatnio mniej tu bywam, ale to nie znaczy że się lenię ;)
Bywam tu i tam, robię różne rzeczy.
Jestem pasjonatką wiele mnie inspiruje, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych !
Zawsze powtarzam  "Najpierw coś zrób a potem mów że nie umiesz tego zrobić" 
Ta maksyma towarzyszy mi przez całe życie :)

I oto moje kolejne dzieło :)
 
Kolejna metamorfoza zakończona ...
Jeśli szukasz farb do stylizacji mebli to nie znajdziesz nic lepszego jak produkty Annie Sloan.
Stół poniżej czekał ładnych parę lat. Niewiarygodne jak kolor potrafi odmienić. 
Teraz jest śliczny i w końcu tworzy piękny komplet z krzesłami, 
które jakiś czas temu poszły na pierwszy ogień.
Co tu dużo pisać sami oceńcie :)



&

Życzę Wszystkim zaglądającym oraz sobie :)
Miłego sobotniego wieczoru :)
Słonecznej niedzieli :)

Jutro cały dzień na łonie natury już zaplanowany !
Pozdrawiam ciepło  Ollina :))

A i jeszcze zostawiam maki, piękne ... prawda ?
Fotki zrobione w drodze do ... :))

 &

 




3 komentarze:

  1. Cudowne maki.
    Ladny stol.
    U nas ostatnio za goraco bylo na malowanie..
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest niesamowity :) muszę w końcu skusić się i kupić farby Annie Sloan bo już tyle dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stolik, białe nogi spisują się rewelacyjnie;)
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))