środa, 2 stycznia 2013

Miniony rok .... hmmm :)))

Dla mnie rok 2012 był   udanym zawodowo hmmm... i szczęśliwy prywatnie. Żal mi, że tak szybko minął. Staram się raczej z optymizmem patrzeć w 2013, choć wszyscy wokół mówią, że nie będzie łatwo, może to dlatego, że nieznane zawsze jest niepokojące, ale też intrygujące :)) prawda ?
Oby za rok wszyscy mogli powiedzieć, że był to dobry rok i tego 
Wam moi drodzy życzę:) 

A poniżej coś co chciałam pokazać od dawna, jednak brakowało czasu na moje małe pasje,
aby dokończyć dzieła ...









A w takim stanie mnie urzekła :))



3 komentarze:

  1. Piękna komódka :) Umiejętności to chyba dziedziczne ;) sama się zastanawiam po kim macie te zdolne łapki :)) pozdrawiam, nie sąsiadka, ale obserwatorka Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, miło że mnie odwiedziłaś :)
    W tygodniu nie mam zbyt wiele czasu,jednak w weekendy troszkę uprawiam robótki ręczne.
    Sama nie spodziewałam się takiego efektu :)
    Dziękuję za miłe słówka i serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny mebelek ! Bardzo udana metamorfoza , uwielbiam takie szafeczki ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))