niedziela, 8 grudnia 2013

Przedświateczny czas ...

To ostatni spokojny weekend .
Od jutra gorący przedświąteczny czas przygotowań.
Jak co roku w swoim kajeciku zapisałam świąteczne menu powiązane z długą listą zakupów.
Plan działania zrobiony - zadania podzielone.
A to wszystko popijając malinową herbatkę z miodem.
Żywa choinka czeka już na balkonie, ozdoby świąteczne przebrane.
Postanowiłam dokupić kilka nowych .... w bieli :))
Zimno i mroźnie ale za to słonecznie.
Czekamy na śnieg i Boże Narodzenie.
                     Udanego i spokojnego tygodnia dla wszystkich zaglądających i podglądających ;)                                                                                                             


A dla fanów Robbiego polecam nową swingową płytę ...
... mój Mikołaj wycelował w samo sedno !



Pozdrawiam 
Ollina :)

2 komentarze:

  1. A dlaczego ja dopiero dzis do Ciebie tarfilam?Tyle pieknych zdjec, przepisow , starych mebelkow.To co lubie najbardziej!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i zapraszam ponownie :))
      Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))