niedziela, 3 lutego 2013

Walentynki ;)

Witam  w niedzielne popołudnie !

Co prawda Walentynki dopiero za 10 dni jednak przygotowania czas rozpocząć :))
Co roku rodzi się pytanie w głowie , co ?
Nie będę was absolutnie zanudzać moimi planami nie nie ...
To bardzo indywidualna sprawa.
Dodam tylko że osobiście lubię mieć wszystko przygotowane
 i zaplanowane najpóźniej dwa dni przed.
Dla was pozostawiam moje małe dzieła .
Ufociłam  ich tyle że nie wiem które pozostawić ? 
Mam nadzieję że wprowadzą Was w Walentynkowy klimacik.

Pozdrawiam cieplutko wszystkich i każdego z osobna :))
Udanego tygodnia !
Ollina

 &

&

&

&





6 komentarzy:

  1. Jakie śliczne kropelkowe walentynki.
    Moje gratulacje.
    pozdrawiam Inka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz? no żeby nie wiem jak to w życiu nie udało mi się kropli uchwycić.Piękne zdjęcia:) Takie krople miłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie takie trudne.Jak przyjadę to chętnie pokaże :))
      Buziolki :))

      Usuń
  3. Wow jakie śliczne zdjęcia! Nie wiem czy moim aparatem da się coś takiego wyczarować?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ,jeśli masz opcje makro :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Nic nie dzieje się bez powodu ...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam
Ollina :))